Özel Eğitim

Merhaba; Her zaman yazdıklarımdan değişik olarak bu haftaki konumu "Özel Eğitim" olarak belirledim. Umarım diğer yazılarımdaki beğenimler gibi olur. Ormanda yaşayan irili ufaklı hayvanlar bir araya toplanıp eğlenirken bir ara, aralarında bir yarış düzenlemek isterler: Yarışın konusu: Karşı yamaçta bulunan asırlık çınar ağacının tepesine çıkmak. Birçok itirazlar: Haksızlık, adaletli bir yarış olmaz gibi itirazlara rağmen çoğunluğun isteği ile yarış başlar. Yarış sonucu ise; Zirveye çıkanlara: Ormanda huzur ve güvenli bağımsız bir yaşamdır. Yarış başlar: Serçe, Maymun ve Sincap çıkar fakat Gergedan, Timsah ve at çıkamaz. Sebebi ise hepsinin yetenekleri farklı yöndedir. Örneğin: Timsah: Timsahın yeteneği suda yüzebilmesidir. Gergedan: Gergedanın yeteneği fizik bakımından çok güçlü olmasıdır. At: At'ın yeteneği ise çok hızlı koşmasıdır. Özel Eğitim bu sebepten önemlidir öğrencilerin yeteneklerini fark ederek o konuda gelişmelerini sağlar ve öğrencilerin hayatında önemli bir yer edinirler. Düşüncelerimi yazı ile anlatabilmek için bir metin yazmıştım. Mucize Hayatlar Özel Eğitim Kurumundaki öğretmenim metinimi gördü. Bana eğer bu tür düşünce ve görüşlerimi yazmaya devam edersen daha iyi noktalara gelebileceğimi söyledi. Şu an ise öğretmenimin yorumlarına göre metinlerimde düzenlemeler yapıyorum ve Özel Eğitim: beni çok mutlu eden ikinci bir yeteneğimi ortaya çıkardı. Buradan öğretmenim ve Mucize Hayatlar Özel Eğitime çok teşekkür ediyorum iyi ki varsınız. Yani benim hayatımda önemli bir yerleri var. Bazen dertlerimi de yani sıkıntılarımı da anlatıyorum ve beni cankulağı ile dinliyorlar ve bu bana çok iyi geliyor. Umarım anlattıklarımla Özel Eğitim in önemini anlatabilmişimdir. Beni dinlediğiniz için teşekkür ederim iyi günler. Ufak bir not: Okuldaki notlarınız zekâ seviyenizi değil çalışmanızı ve dikkatinizi ölçer.
Yani hiçbir öğrenci yeteneksiz değildir. Her öğrencinin keşfedilmeyi bekleyen birçok yetenekleri vardır. 

Yazar: H. Taha Çetin.

 S






Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Ay Haftası

Konuşma Çarkı