dijital macera

Merhaba
Ben Admin06 öğrenciler ile bir proje planlıyorum.
Sadece öğrenciler değil tabi ki de.
Öğrenmek isteyen herkes katılabilir.
Tabi ki de bizim grubumuz unda bir topluluk kuralı var. (Topluluk Kuralı)
Öğrencilere nasıl dijital sertifika alabileceklerini öğretip yardım ederek dijital sertifika almalarını
kolaylaştırıyoruz.
Yanlış anlamayın sertifikayı bizler vermiyoruz, sertifikaları kimler veriyor bunları öğretiyoruz.
Öğrencilere nasıl dijital resim, logo, afiş, özgeçmiş, kart, kartvizit, broşür, el ilanı, davetiye, menü, duvar kağıdı, fotoğraf kolajı, dergi kapağı, kitap kapağı ve kitap sayfaları gibi şeyleri nasıl tasarlayabileceklerini öğretiyoruz.
Nasıl kişisel bloglarını ve video kolajlarını yapabileceklerini öğretiyoruz.

Bende sertifika eğitimlerindeyim şuana kadar dijital işletme e-ticaret gibi konuları detaylı öğrendim ve öğreniyorum.
Sizlerde bu maceraya katılın.
Eğitim taslağı

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Ay Haftası

Konuşma Çarkı