Eğitim Taslağı

Herkese merhaba;
Bu gün önemli bir soruyu yanıtlıyoruz!
Eğitim Taslağı neden taslak?
Evet ismimizin taslak olması pekte tahmin edilebilecek bir şey değil.
Bunun sebeplerinden birisi isim bulamamamız.
Bir diğeri ise taşıdığı anlam!
Google'dan Taslak nedir diye aratınca karşınıza: "Bir şeyi, bir sanat ya da yazın yapıtını ana çizgileriyle gösteren, belirten ön çalışma."
Yani bizler Eğitim Taslağı olarak gençlerin ön çalışmalarını hazırlıyoruz!
Kısaca geleceğini daha düzenli yapabilmek için eğlenceli ve zevkli metinlerin içerisine bir sürü anlam yüklüyoruz!
Peki neden Taslak?
Çünkü hiçbir zaman durmayacak bir eğitim-öğretim aşkı ile yeni metinler çıkartmaya devam ediyoruz.
Sitemiz hiçbir zaman bitmeyecek çünkü o bir Taslak!
Eğitim Taslağı 

Bu blogdaki popüler yayınlar

Yeşil Ay Haftası

Konuşma Çarkı